TEKAN 'SIGN IN' TARRA!! TQ SO MUCH!

Tuesday, August 14, 2012

Dah Menjangkit Sorang Lagi Hadoiiiiiiiiiiiiiiii


Assalammualaikum.... :D

Waduhhh nampak tak gambar bas tu???
ingat lagikan masa tu Abang Amin.. telah berangkat menyahut panggilan Negara cecewahh...
PLKN... ya giteeww..

Hah! ni dalam sibuk membuat persiapan hari raya.. kami sekeluarga di gemparkan dengan satu lagi berita baik.. erkkk baik ke? baik ler sangat! :))

Ingat lagi.. masa Abang Amin dapat tahu terpilih ke PLKN..
Kami semua tumpang gembira bercampur sedih.. << bab sedih bagi ler kat i!
sebab memang tak sanggup berpisah lagi dengan anak-anak selepas bertarung di gelanggang MCM 2011
cukup-cukuplah tak nak lagi dah! seksa jiwa dan raga ku ini...

hah.. tetiba....



'TAHNIAH!!!! AEMIR TERPILIH UNTUK KE PLKN SEBAIK SAHAJA TAMAT PEPERIKSAAN SPM HUJUNG TAHUN INI 2012!!!!!'

Terkejut berok i you!!!

kata bila satu keluarga sorang aje yang akan di wakilkan ke PLKN????

tetiba TUP! TAP!

Abang Aemir terpilih untuk turut serta PLKN tahun ini!!! sebaik sahaja tamat peperiksaan SPM!
begitulah yang di sampaikan oleh pihak pengurusan sekolah pagi tadi!!!
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kenapa Aemir?????????

dia bukan main lagi masa Abang Amin terpilih dia dok gelak sakan sebab gelakkan rambut Abang Amin bakal di BOTAL A.K.A GONDOL!!!!

sekarang?????????????????????????????????

Abang Aemir terus jatuh bahu... sambil usap rambutnya yang sedia pendek tu...

Pak Habibi dok gelak sakan!!!! sambil jeling2 penuh makna kat i!!!!

Nellysha dengan muka selamba..

"Wahh dulu Abang Amin selalu kirim Baklava dari Momma.. Abang Aemir mesti kirim ayam panggang kan??"

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

i????????
i?????
i???

terpaksa melepaskan seorang lagi anak kesayangan ke PLKN demi negara tercinta... :D

apa pun kita tunggu mana lokasi bakal Abang Aemir di tempatkan!!!!

Kalau KELANTAN ATAU TRENGGANU???

i cakap kat Pak Habibi...

"Wahh lepas ni i bolehlah beli periuk kukus dengan kendi air!!!"

muahahhahahaha...

hadoii satu hal pulak dah ni...

Harap Abang Aemir yang sentiasa serius dan tak sukakan benda atau perkara remeh tu tabah bila TERPAKSA berkumpul dengan rakan-rakan baru dan juga jadual hidup baru... selamat berdikiri anakku.. cecewahhh...

Pak Habibi dah sound awal-awal...

"Lepas ni jangan tiap minggu nak ke sana... kalau sekitar Melaka atau JB boleh lagi.. lebih jauh dari itu sebulan sekali!!!! tak sanggup i nak drive..."

i jawab apa tau... :D

tak pe... tak pe... kita tengoklah nanti...

Sekian sahaja... kisah Abang Aemir di PLKN dah kusiapkan satu folder harap tiada yang jemu membaca N3 selepas ini... *hujung tahun punya kisah ni* :))


Good Luck Aemir.. dari sekarang dia dah start pumping and jogging untuk stamina katanya :))

Sekian....

Assalammualaikum...

TATA!!

6 comments:

  1. hihihi/..jgn nangis2 yer mama =)

    berpisah sementara je tuh
    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/08/dialah-di-hati.html

    ReplyDelete
  2. Qaseh hhehee.. nangis sikit je kot lepas tu dah okey sebab dah ada pengalaman masa Abang Amin pergi PLKN dulu hehehee tq ya dik.. cayangg dia

    ReplyDelete
  3. Sedihkan Sha terpaksa berpisah sementara dgn anak....demi negara tercinta.Good luck abg Amir.

    ReplyDelete
  4. aduh, rasa nak terkeluar jantung kan..

    ReplyDelete
  5. ala xlame...pejam celik pejam celik je kak shah...zila teringin nak pi,tapi syg,pas tahun zilla spm bru diperkenalkan PLKN ni..hampeh..huhuuu

    ReplyDelete
  6. spm belum lagi dah dpt berita ye kak..hehehe...good luck abg min...bagus le dah bersiap sedia abg min:)

    ReplyDelete